seloom ben akşam 9 gibi uyutuyorum 12 de uyandiriyorum gece sabaha kadar asla uyutmuyorum uykusu gelsede gözleri kapansada hemen uyandiriyorum hastaneyede çok erken gidiyorum en geç 7 de orda oluyorum ilk sırayı alıyorum uykusu çok olduğu için geç gidince sıra çok beklersiniz hemen uyuyor zaten 20 dk falan sürüyor eeg 1 aylikkenden beridir çekiliyoruz biz şuan 4 yasinda