beniyiyimanne yengem zaten devamlı beni arayıp üzülüyor anlatıyor bende bilmiyorum diyor doktorlarda neden böyle olduğunu söylemiyor diyor hatta ben asla ters bişey demem kırıcı olmamak adına biliyorum şuan çok hassas olduğunu çnkü çok seviyor çocuklarımı ve oda istiyor bildiğim için ekstra hassas davranıp onunla öyle konuşurum sıkma canını herşeyin çaresi var çok şükür imkanınız var bu kadar kendinize dert etmeyin şuanki hayatınızın tadını çıkarın gibi cümleler kullanıyorum devamlı ona kafasına takmasın diye o söylemediği sürece ne ben ne annem asla konusunu açmayız bile ona bu konuda çok dikkat etmeye çalışıyoruz kalp kırmak zaten en korktuğum şeydir dediğim gibi bende başkalarının hayatlarına müdahale etmeyi sevmem ama onlar gelip bana danışıp fikir almaya çalışıyor çocuklu olduğum için ve uzun süredir evli olduğum için danışıyorlar