Berfin4720 ben burda gördüğüm kadarına sizin yazdığınız kadarına yorum yaparım. ve siz menopoz mu diye soruyorsunuz bende doğal olarak bunu diyebiliyorum.
Berfin4720 eşinden saklaması sıkıntı açık açık konuşması gerekli eşiyle kardeşinizin yoksa bir yol ilerleyemez. Gidecekse de kendisi de girecek bir sıkıntısı varsa öğrenecek gidip kapıda bekleyerek bir cevap bulamaz kafasında ki sorunlara, ama dediğim gibi bazı insanlarda sebepsiz adet düzensizliği olabiliyor. Polikistik over, çikolata kisti, miyom vs vs olabilir. Bunları da kardeşinizin odaya karısıyla girmesiyle öğrenebilir.