Efe_momm Cerezette var sadece emzirenler için 2 yıldır kullanıyorum bebeğime de sütüme de bir şey olmadı ama Yasmin tarzı haplar kullanılmıyor bebeğe yan etkisi olabilir dikkatli olun
Efe_momm Bu zamana kadar herhangi bir gebelik olmadiyda bende koruyor demektir ki doktorum koruyuculuğu yüksek dedi yani %99 yüzde bir de olsa her yöntemde risk vardır adetin ilk günü veya ikinci günü başlanıyor aralıksız kullanılıyor
arz_492 biroglanannesii1 hmm anladım o makas gibi aletle genisletip koyuyolarmis o filan acır diye dusunuyorum
Themom_ iremhancar Yasmin olmaz emzirirken 2 tane hap var başka da yok emziren anneler için biri Zlynda diğeri Cerazette. Korunmadan her ilişkide (geri çekilme bir korunma yöntemi değildir.) hamilelik riski var.