iremhancar Kızlar 4.5 aylık bebişim var eşim korunmayı kabul etmiyor bugun eczaneden yasmin hapını aldım henüz başlamadım emzirirken kullanan var mı süte geçip zarar verir mi bir kaç kere de korunma olmadan ilişki oldu test yapmaya bile cesaretim yok 🥹
organikirmik iremhancar emzirirken Yasmin kullanılmaz, kullanılan başka doğum kontrol hapları vardı keşke onlardan alsaydınız. İade edebiliyorsanız edin bence
behiyeakyol iremhancar yasmın olmaz zylnda var onu kullan canım emzırme donemınde onu kullanabılırsın
Elfgrn iremhancar Kol altı implant veya spiral taktirabilirsin. Cerazette olmasi lazim emzirirken o kullanılabiliyor. Ki unutmadan hap kullansan bile anında etki etmiyor. Kullanmaya başlayınca en azından 2-3 hafta ya ilişkiye gitmeyeceksin yada esin o kadar süre korunmayı kabul edecek.
biroglanannesii1 iremhancar Zorunda degilsiniz regli olmadan da takiyorlar ben de regli olmadan taktırdım
Elfgrn iremhancar Yooo adet olunmadan da takılıyor başka doktora gidin bence takıyorlar ilk gebelik testi yapıyorlar gebeliğin olmadığına emin olunca takıyorlar
beyzanuroz iremhancar neden kendi kafandan ilaç kullanıyorsun emzirme döneminde o ilaç kullanılmaz ki
[silindi] iremhancar doktora gidin ve onun size önereceği yöntemleri değerlendirin. Hap kullanmak istiyorsanız da doktorun önerdiği hapı alın. Eczanı nasıl yasmin önerdiyse artık eczanelere de güvenilmiyor
hilalakdeniz iremhancar bebeğim 2 aylıkken eşimde istemedi korunmayı bende kontrol hapı almıştım regliyi bekliyorken hamile kaldım