emy12 5 gün sonrasında bu seviyedeydi kilo kaybetmişti 500 gr doktoru bu kadar kaybın fazla olduğunu söyleyip benim sütümü sorguladı bende tabiki ilk kez emzirme ilk kez çocuk emin değilim doyduğundan dedim emzirme hemşiresine yönlendirdi hala dua ediyorum o hemşireye mastit masajı diye bir masaj var YouTube da ona benzer bir masaj yaptı meğer sütüm varmış ama süt tıkanmış düğümlenmiş çocuk aç kalmış bende emdikçe içiyor süt sanıyorum(çok şey bildiğini iddia eden aile büyükleri bunu anlamamış) hem sağıcaksın hem emzireceksin hemde mama vereceksin dediler 1 ayımı tamamen bebek besleyerek geçirdim kendimi çok üzdüm bir iki hafta sonra iyiye gittiğini gördükçe moralim düzeldi sürekli hurma vs tarzı şeyler yiyip bebek emziriyordum
1 ay sonra hiç bişey kalmamıştı 🌿