emy12 yaşıtmışız sizinle.. 11 aylık bebeğim sizi çok üzgün hissettim o yüzden yazdım benim ki de 14,70 seviyesini görmüştü ama yatmadı evde mama ver dedi doktoru Avent’in biberonu vardı bende onunla hem anne sütü hem mama verdim 3 hafta sonra mamayı da kestik. O süreçte kendimi perişan ettim üzüntüden siz yapmayın lütfen düzenli beslenme ile hiç bişeyi kalmaz zaten tedavide oluyormuş hızlı toparlar