merkursavascisi_06 Divayorgunxx ElisaMom_ şükür ya birazcık korktum da bi sıkıntı olmadı. Benim işyeri caddeden otobüs kamyon geçince de sallanıyor zaten bazen bi an tereddüt ettim ama uzun sürünce anladık
Tazeannezehra merkursavascisi_06 ben de kızımla dinleniyordum oğlum okulda korktum çok Allah beterinden korusun
oylesinebiri__ merkursavascisi_06 Eryaman da oturuyorum yatağın üstünde bebeğimi uyutum kucağımda öyle bi sallandı çocuk irkildi gözünü açtı baktı lambaya baktım nasıl sallanıyor duvardan sesler geliyordu yerimde dondum kaldım 2 katan hissettim bu kadar insanlar dışarı çıktı ben evden çıkmadım
rumeysa24 merkursavascisi_06 evet bende yanındaydım uyuyordu ama hemen ne yapabilirim acaba diye tedirgin oldum çok kötüydü