Tatlican arcelikle vestelr pek sıcak bakmıyorum nedense. Siemensi teyzem ve teyzemin kızı kullanıyorlar çok memnunlar. Boshun buzdolabını kvgil yeni aldı çok memnun ama bence beyaz eşya şans işi. Buzdolabim Samsung her gelen beğeniyor çok memnunum. Aradım bulaşık makinesini bulamadım. Altus (hediye) çamaşır makinem 7 kilo ama kazanı çok küçük 5 kilo gibi 2 şey atıyorum doluyor düzgün çamaşır almıyor. Bir de bulaşık makinesi alalım dedik araştırmaya başladım nerdeyse herkes Arçelik önerdi onada bakacam