mondecaidensecmeler Kızlar iyi günleriniz olsun🫠 bulaşık makinesi alacaz su markayı kullanıyorum bardaklarım cincik gibi çıkıyor, tabaklarim pırıl pırıl oluyor dediginiz. Ben elde yikiyorum normalde ilk zamanlarda alamamistik acil güzel oneriler bekliyorum♥️
cLearQueen mondecaidensecmeler arcelik kullaniyorum memnunum. Kuzum buraya birsuru marka yazilir birinin begendigini digeri begenmez onemli olan deterjan, düzgün yerlestirmek, bakımını temizligini duzgun yapmak 🥰
Mavigokyuzu mondecaidensecmeler siemens iq500 kullanıyorum ama 6 yıl önce evlenirken almıştık. Aşırı aşırı memnunum. Şu zamana kadar beyazlatma, çizme vs hiç yaşamadım. Ama tabi şu an bu model var mı veya fiyatından haberim yok açıkçası
mondecaidensecmeler cLearQueen canım bir magazaya girdik ordada dediğini dediler de ben de her markayı sevmiyorum birde şans işi beyaz esya
cLearQueen mondecaidensecmeler kesinlikle… ama arcelik servis olarak da iyi baya o da onemli. Arkadasmda samsung var hic memnun degil
Temizlikperisi mondecaidensecmeler beko kullanıyorum gayet güzel tabi tablet markesi da güzel olcak ki pırıl pırıl çıkıyor☺️
glcnylmzeskin mondecaidensecmeler sanırım herkes arçelik demiş 😅 bende arçelik kullanıyorum ve memnunum temiz yıkıyor
balkizlar mondecaidensecmeler ben Bosch kullanıyorum 6.5 yıldır annemde arçelik var bir 15 senesi vardır… makineden ziyade deterjan önemli o yüzden bütçenize hangisi uygunsa alabilirsiniz… şahsi düşüncem düşük programlı alın.. mesela benimki 3 programlı hangisini kullanıyorum senelerdir sadece 2 sini… bir de çatal kaşık üste yerleşen sevmiyordum tek tek uğraşmamak için…o yüzden en basit modeli almıştım o zaman gayet de memnunum
begoasu balkizlar ahahhaha aynilarini yazmaya gelmistim 😂 birebir, kesinlikle cok program gereksiz bizimki de 4 programli ikisini kullaniyorum
nayirnolamaz06 mondecaidensecmeler Bosch serie 4 kullanıyorum 4 proğramlı 5 yıldır kahrımı çekiyor 🤭çok memnunum
yildizmom-2023 mondecaidensecmeler Profilo kullanıyorum ama kesinlikle tablet ve parlatıcı cok önemli önceden finish tablet kullanıyordum koku kaliyordu simdi bingo kullanıyorum hıc koku kalmıyor