patlakprezervatif zenginoldum kontrol edin eğer öyleyse e-devlet üzerinden yeniden başvuru yapabilirsiniz
Ferdaoguzgalip efrin kizlar bende başvuru yapmıştım bugün girip baktım,bekleyen talebim yazan,onaylanan taleplerim yazmaya başladı. fakat başvuru aciklamasinda da devam ediyor yaziyo,bilgisi olan varmı acaba
zenginoldum patlakprezervatif sâgolasin.. başvuru kismina dogum yardimi mi yaziyirduk unuttum ne yazacaktim yeniden basvurmak icin?
hilaluyar74_ patlakprezervatif açıklama kisminda başka bir ödemeden faydalanilmistir yaziyor ama ben hic para almadim baska yere de basvuru yapmadim.
onebabynurse efrin bana dedilerki hazirana kadar 300 tl ekstra alınmaya devam edecek sonra doğanlara o verilmeyecek. Onun başvurusu aile ve sosyal politikalar bakanlığınaydı sanırım. 5000 olanın başvurusu e devletten. Benim de henüz yatmadı ama ikisi de yatacak diye biliyorum