canmanayvesuyu Serpil09 aynen ya indirimden aldım bir de yaz için çok giyecek bişeyi yoktu bebemin 😂😂
Tatlican Serpil09 Kardeşim 2 takım 1 elbise almıştı kızıma daha paketindeler bende tulum almıstım hem bayramda hem bu yaz onları giyer gezmelik olarak yeterli
iki_prens_annesi_ Serpil09 iki oğlum var biri 2 biri 5 yaşında ikisine Kombin aldım böyle beyaz ayakkabıları da var
elfmrl123 Serpil09 ramazan bayramında aldığım takım büyük olmuştu başka bir takım alıp giydirmiştim oğluma bu bayram da onu giydireceğim