ebru3457 Divayorgunxx temudan almıştım biri 300 küsür biri 400 e gelmiş oldu vergiyle beraber ama ben alalı biraz oluyor havalar ısınmadı diye hiç giydirmedim bayramda güzel olur inşallah bunları giydirmeyi düşünüyorum.
selamunkavlen papatya__ takımıza bayıldım 🥰 geldi mi acaba kaç kilosunuz ? 80 kg güzel durur mu acaba 🤔
MnkKrtl Serpil09 beyaz pantolon açık mavi gömlek ve kot pantolonla renkli gömleği var bide şortlu bi takımımız var turuncu lacoste ve bej rengi şort ☺️ hepsi yeni daha giymedi bayram için almadım ihtiyacı var diye almıştım ama bayramda giydirirm
artikbiranneyim Serpil09 ya bu bayram almadım nedense bi heveslenmedim de olanlardan birini giydiririm dedim bakıcaz artık😅