ffeyza 8 aylık 1 hafta önce ayırdım çok tedirgin olarak bilsem daha önce ayırırdım uyku kalitesi arttı resmen odasında daha uzun uyuyor sabah uyanınca kendi kendi oyalanıyor beni görünce ağlıyordu kucak istiyordu gece sabaha doğru son beslenmesini yapınca beşiğe bir 2 oyuncak koyuyorum sabah yarım saat falan da onunla oyalanıyor sesi geliyor ama gitmiyorum gittiğim an kucak istiyor çünkü bende bu sayede 8,5 kadar uyuyabiliyorum ayırmadan önce 6 da uyanıyordu şimdi 8 de falan uyanıyor