Btltha Elbette. Kendim kesinlikle kararlı olduğuma inandım. En büyük şart bu. İlk 3 gece gerçekten zor geçti. Her mama için uyandığında tekrar uykuya döndürmeye çalıştım. Emzik verdim, su verdim, pışpışladım, gerekirse salladım. Her yolu denedim farklı farklı. Tek bir yöntem gitmedim. Ağladı haliyle. Sürekli konuştum “mamalar uyudu, herkes uyuyor, seni seviyorum, uyumalıyız” gibi gibi. Sakinleştirdim. İlk 3 gece gerçekten direndi. Ama sonunda anladı. Sizin kararlı olduğunuzu anlarsa oda hemen adapte olacaktır. Kıyamamazlık etmeyin. Eğer meme emiyorsa biraz daha alışması zor olabilir ama alışır. Oğlum 5. Gecenin sonunda hiç uyanmadı.