mervetelli Onu deneyerek öğrenirsin bence aptamil kullandım gaz yaptı sandım bebelac kullandım onda da doymadı yine gazını çıkaramadı sma kullandım aşırı derecede kabiz yaptı sonra tekrar aptamil kullandım şimdi gayet iyi gazını çıkarabiliyor
cansu2600 mavisss718 İlk 3 aylık kısım da denemiştim çok gazlı diye doktor 15 gün boyunca süt ve süt ürünleri tükettirmedi bana emziriyordum o zaman bir değişiklik olmadığı için test falan yaptırmadık
cansu2600 balkan77 İlk başlarda Aptamil kullanıyordum ama o da çok gaz yaptı bebek işte fark ettiriyor
balkan77 cansu2600 ben mecburen kullanıyorum alerjiden dolayı canım golden goatı öneririm dediğim gibi dene istersen
byznur202_ cansu2600 yok comfort gaz zorunu olan bebekler için daha hafif içerikli üretilmiş optiproda normal bebekler için normal içerikleriyle üretilmiş ben yaklaşık 2 ay kadar comfort kullandım sonrssında optiproya geçtim çokta memnun kaldım
Umutunannesi_ cansu2600 evolvia oğlum aşırı gazliydi tek gaz yapmayan bu mama iyi gelmisti deneyin derim
glcnylmzeskin cansu2600 ben aptamil kullanıyorum ama her bebeğe her mama yaramıyor hipp denedim kilo almadı oğlum kaka yapamadı huzursuzlaştı tekrar aptamile döndüm ve normale döndü herşey öneririm aptamili ama az alın küçüklerinden deneyin bir hafta bakın bize gaz yapıyor tabiki ama çıkarıyor gazını rahatlıkla her mama gaz yapar sadece gazı çıkarması önemli olan
cansu2600 glcnylmzeskin Aptamil kullandım ama ondada aynıydı. Oğlumun sorunu şu uykusunda afedersiniz ama osurmuyor yani kendini kıvrandirip duruyor sabaha kadar
pimpiriklianne43 cansu2600 ne zaman geçti benimkide kolik 5 ay 18 günlük sürekli miz miz sürekli agliyor hipp organik combiotic kullaniyorum
cansu2600 pimpiriklianne43 3 aydan sonra geçmişti ama şuan 6 ay 23 günlük son 2-3 gündür baya arttı tekrardan bide dediğiniz gibi çok mızmızlanmaya başladı kucak olayına geçti tekrardan. Sürekli yanında durayım yere koyup bı iş yaptırmıyor yada iki dk tuvalete gideyim başlıyor ağlamaya çok değişik oldu bu aralar