İyi akşamlar bebelac Gold kullaniyorum ama çok gaz yaptı geceleri özellikle yatakta kendini ordan oraya döndürüyor bacaklarını kaldırıp vuruyor yada havaya kaldırıp duruyor ıkınıyor kolikti zaten tam geçti derken 6 ay 22 günlük şuan tekrardan başladi yani napicagimi şaşırdım