traum86 Kızımı çok seviyorum benim içim dünyanın kıymetli varlığı. Mutlaka hepimizin evlatları bizim için öyle. 2 yaşına kadar en azından emzirmeyi çok istemiştim bende. Ama kızım iyi niyetimi suistimal etti 🙂 Her gece yarım saatte bazen 15 dakikada bir sürekli uyanıyor ve emmek istiyordu. Her iki memeyi birden emmeden uyumuyordu. Gece beslenmesini azaltayim, su ile kandırayım dedim ama ne mümkün. Bir gece saat 1 de uyudu ve sabah 4.30a kadar tam 11 kez uyandı. O gün artık tak dedi canıma. İnsan emzirmekten nefret eder mi ediyor sahiden. İkinci çocuğumu mama vermeden emzirirmiyim bilmiyorum 😀 Bu durum benim hayat kalitemi çok etkiledi Her gün baş ağrısı, ağrı kesici alma, halsizlik, gerginlik, uykusuzluk. Kendime vakit ayırmayı geçiyorum zaten ailelerimizden uzakta bir şehirde yaşıyorum. Bir gün dinlenmek değil dediğiniz gibi aynaya bakmaya vaktim ve halim olmuyordu. Sonra bir gün bırakacağım dedim 15 aylikti ve bir sabah şak diye kestim. Çünkü sadece beni emiyor ve doymuyordu ve ben çok yipraniyordum. Vicdan azabı çektim. Kendimi hırpaladim, yanlış mı yapıyorum dedim. Ama şimdi iyi ki diyorum keşke daha erken bıraktırsaydım. Kızım yemek yemeye başladı. İkimizde artık 15 Ay sonra geceleri deliksiz uyumaya başladık. Kızım çok agresif ve saldırgandı. Meğer açlıktanmış yemek yemeye başlayınca düzeldi. Ben artık kendime vakit ayırıyorum. Gündüzleri o uyurken maske yapıyorum, manikür yapıyorum, bir dizi izliyorum. Şimdi iyiyim ki evimle ilgileniyorum, kendimle ilgileniyorum ve Kızım için verimli, uyumlu, İyi bir anne olabiliyorum 🙂