beyazzkuguu Valla diş falan hikaye arkadaşım tek sorun meme 😀 Benim kızımda doğduğunda emzik tuttu 5. ayda bıraktı emziği. 15 aylık oldu ek gıdaya dair ağzına tek bir lokma bile koymadı hiç birsey ama ne versem ağzını açmadı, tadına bile bakmadı. Zorla ağlatarak ağzına soktuğum herseyide hemen tükürdü. Gece en az 10 defa uyanıyordu en az. Her kalkışında da iki memeyi emip öyle uyuyordu. Bende her gün sarhoş gibi kalkıp, her gün baş ağrısıyla uyanıyor ve mutlaka her gün ağrı kesici alıyordum. Evet emzirmek çok isterdim iki yaşına kadar. Ama bu yorgunluk ve uykusuzlukla değil kızıma vakit ayırmak, evimle bile ilgilenemiyordum. Çünkü her uykusunda onunla bende uyuyordum yorgunluktan. Ve bir gün canıma tak etti. 15 aylıkken memeden kestim. 3 gün zor geçti ama 4. Gün gece sadece 2 defa kalktı şu içti ve tekrar uyudu. Sonra bir defa kalktı. Şimdi bazen Bi defa kalkıyor, bazen hiç. Şuan 17 aylık. Ve ek gıdaya başladık memeyi bırakınca. 15 Ay sonra uyuduğumu anlıyorum. Dinç uyanıyorum ve kızım uyurken bende işlerimi hallediyorum. Evet herşey çocuklarımız için ama bizde insanız ve dinlenmeye, uyumaya, kendimize vakit ayırmaya ihtiyacımız var ❤