yaseminmetehanahmet mümkün olduğunca evham yapmamaya çalışın zor biliyorum ama streste bebekte gerginlik ve gaza sebep olabiliyor annesi ilerleyen zamanda hepsi geçiyor boşa stres yapmışım diyor insan ☺️ doktor kontrollerinizde zaten sorularınızı sorarsınız herşey normalse hiçbir şeyi kafaya takmayın büyüyüp gidiyorlar ☺️