Birbebetoannesi smileanne yıldırım da belediyenin kreşi de vardı sanırım bi tanıdığımız orada çalışıyordu en son
smileanne Birbebetoannesi Öğrenme şansınız var mıdır acaba . Arıyorum kımse açmıyor . 3 yaş alıyorlar mıymıs