3 yaş kreşe vermek ıcın erken mı sizce ? Bana sıkılır ağlar , bu çocuk 3 sene okula mı gıdecek anasınıfına dıyorlar . Vıcdan yapıyorum sızde öyle mı düşünüyorsunuz ? Çalışmam lazım , çocuğum da çok fazla arkadaş ısteyen sosyal bır çocuk . Onunda mutlu olabılecegını düşünüyorum