Annemkuzum12 hiç öyle düşünmeyin ben doğum yaptım 1 hafta sonra göğüslerim söndü eyvah dedim sütüm gitti yok ne yapacağım çocuğa zorla mama veriyorum günde 1 2 kez fışkırarak kusuyor sürekli ağlıyorum sütüm yok diye sonra doktora bi gittik çocuk 1 ayda 1 buçuk kilo almış doktor hemen kes mama falan verme göğüsün yumuşak olması sütün olmadığı anlamına gelmiyor demişti