Annemkuzum12 10 gun once dogum yaptim 3.cocugum Gece uyaninca sert olurdu sabahdan oglene kadar yine oyle olurdu ama simdi ikiside cok yumusakk sutum mu azaldi acaba 10 gunlukken erken degil mi yumusama Hani diyorlar ya terbiye oluyor diye
rabbenahepbana Annemkuzum12 gayet normal emzirme danışmanına sormuştum kiminin 10. Gün kiminin 3. Ayda olur diyordu benim 15. Günde terbiye olmuştu
serenitty Annemkuzum12 benim 53 günlük bebeğim doğumdan 15 gün sonra yumuşadı bende süt mü gelmiyo acaba doymuyo mu diye çok stres olmuştum ama çişini yapıyor baya günde en az 5 bez değiştiriyorum oradan anladım doyduğunu birde doymasa aç olsa sürekli ağlar benimki ağlamazdı öylelikle anladım😄😄 bi ara mama bile vermiştim sütüm yok diye
mavera Annemkuzum12 iki kızımda da goguslerim 10.gunden itibaren yumuşadı hepnsutum yetmiyor sandim ama boş kuruntu yaptım bebegimin kilo alımı hep iyi gitti. Siz de bunları düşünmeyin bebeğiniz doyuyor bence. Her ağlayıp mizmizlanmasi da açlıktan olmuyor kilo kontrolü yaptırın içiniz rahat etsin
quence Annemkuzum12 hiç öyle düşünmeyin ben doğum yaptım 1 hafta sonra göğüslerim söndü eyvah dedim sütüm gitti yok ne yapacağım çocuğa zorla mama veriyorum günde 1 2 kez fışkırarak kusuyor sürekli ağlıyorum sütüm yok diye sonra doktora bi gittik çocuk 1 ayda 1 buçuk kilo almış doktor hemen kes mama falan verme göğüsün yumuşak olması sütün olmadığı anlamına gelmiyor demişti
Annemkuzum12 rabbenahepbana gercekden mii sizin kacinci bebis acaba Ama baya yumusadii yani ister istemezz moralim cok bozuldu Gece de sertlesmiyor gece nasildi sizin ki
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala Annemkuzum12 bu gece benimki de pek sertleşmemiş,sabah falanda. Birde, akşam saatlerce memede durmuştu, bayağı boşaltmış galiba geri dolamamış diye düşündüm😂 Sütümün yetmediğini düşünmüyorum. 7 24 memede nasıl dolsun ki diye düşünüyorum
rabbenahepbana Annemkuzum12 2. Çocuk benim gece de öyle 4-5 saat emmese bile o ilk günlerdeki gibi sertleşme olmuyor
twobabymom_ Benimki de 1 aylık benimki de yumuşak 2 haftadır gece 1 göğsümü tamamen emzirmeyi unutmuşum yorgunluktan o sertti sadece
Annemkuzum12 NeclaLeylaCeydaOhnealaneala saglikla buyutun insaAllah cevap verdiginiz icin tesekkur ederim 🌸
Annemkuzum12 serenitty saolun Allah razi olsun cevap verdiginiz icin 10 gun erken gibime geldii benim derler ya 3. Aydan sonra terbiye oluyor gogusler diyee ben de daha cok erken diye sikintiya girdimm