saudade87 40 ı çıkmadan asla vermeyi aklımdan geçirmedim, hem doğum yaptığım hastanedeki bebek hemşireleri de bilgilendirme esnasında ilk ay verme demişti. İlk çocuğumda 40tan sonra verdim tuttu ve çok zor bıraktık 2,5 yaşı buldu. İkinci çocuğumda yine de 40 ı çıkınca deneyeyim dedim o tutmadı.
Ama iyi ki de tutmadı 🤲🏻 Meğerse çocuğu emzikle sakinleştirmek daha sıkıntıymış sonra çocuk sakinleşmeyi öğrenemiyor ona bağımlı oluyormuş. İkinci çocukta emzik yok ama daha rahatız