aycoregim 7 ay 3 haftalik oglum. Perisan bir halde yaziyorum bunlari. Insan oldugumu hissedemiyorum artik boyle bisey olamaz. Gunduzleri 1 kere tuvalete gitme hakkim var o da oglan uyurken. Uyanikken gittiysem gecmis olsun. Boyle bir aglamak yok ya o kadar bagiriyor ki bogazi aciyor oksurup devam ediyor o kadar diyeyim. Gece uykulari da nanay. Ne guzel emzirip yerine koyunca devam ediyordu uyumaya. Simdi daha havadayken uyanip aglamaya basliyor. Yatagimizda emziriyorum ama icim rahat degil cunku artik uykusunda da donmeye basladi hatta gecen sabah yatagin kenarinda yakaladim. Uyuduktan sonra yatagina koyayim desem uyaniyor her sey basa sariyor. Gunduz hep kucagimda gezmek istiyor. Kucagima aliyorum hala tepeme cikmaya calisiyor. Dun gece de 638493 kere uyandi emzirdim yatirdim gene uyandi en son gecenin 3 unde uyandi ve uyumadi. Ben bayildim o napti ne zaman uyudu bilmiyorum. O kadar zor geciyor ki son gunlerim anlatamam
adasmummy aycoregim al benden de o kadar bacım yatırdığım anda veya odadan çıktığım anda basıyor çığlığı sürekli kucak bizde de var gece dönmeler başladı uykusunda aynıyız yani. Ne zaman geçecek bilmiyorum şöyle deliksiz uyusalar sabaha kadar me güzel olur
ars9824 adasmummy kesinlikle var 7. Aya girince bebeğim delirdi resmen asla uyumuyordu uykusu olmasına rağmen sürekli ağlıyor kucak istiyordu uykuya aşırı direniyordu ve uykuları 20 dk falandı 10 kez uyanıyordu gece normalde beslenmek için uyanır sadece herşeyden sıkılıyordu başta 2. Dişleri geliyor sandım ama dişi çıkmadı bence ataktı 7 ay29 günlüğüz 2 gündür biraz düzeldi gibi kendi kendine oturup oyuncak falan oynuyor
adasmummy ars9824 kız cidden 20 dk uyuyo benimki de gündüzleri he o yüzden sürekli ağlıyor aynıymışız 🥲 diş falan diyorum ben de ama diş miş yok görünürde
aycoregim adasmummy ben de bu saatlerde uyutursam uyaniyor. Ama gece 10-11 de uyursa 2-3 saat uyanmadan uyuyor olabilir mi böyle birşey
adasmummy aycoregim demek ki saati o şekilde bilemedim ki 10 gibi uyut desem yanlış mı olur aslında 8de en geç 9da uykuya geçmeleri gerekiyor o saatler geç saatler ama uyumayınca mecbur yani bebek belirliyo her şeyi
oykununanneesi adasmummy olabilir her şey her bebeğe iyi gelmeyebiliyor fakat dentagelin de iyi olduğunu söyleyemem bildiğin diş macunu tadı var minicik ve zaten süremiyorsun bile. Ben doğal olarak jellerin işe yaradığını pek düşünmüyorum
aycoregim adasmummy dislerimi sikmaktan basim cenem agriyor artik aylardir ilk defa bu kadar yorulmus hissediyorum. Hic uyumasa uyumadi deriz ama horul horul uyurken kalktigin an uyaninca benim sartel atiyor
aycoregim adasmummy aynen oyle iste 10 bebek icin cok gec hadi en fazla 9 olsun. Ama 8 bucukta ciglik cigliga agladi uyuttum. Yanindan kalktim diye 638 kere uyandi uyuttum en sonunda tamamen uyandi. Yani o kadar daraldim ki
adasmummy oykununanneesi karanfil zeytinyağını yaptım bir iki kere sürdüm sanki biraz daha rahatladı gibi
oykununanneesi adasmummy onu çok duydum ama denemedim. Bugün tam 8 aylık ama dişi yok. Geçen hafta dr şu an gelmiyorlar ama öyle bi gelecek ki dişler bi bakacaksın bi anda ağzında 8 dişi olacak dedi. Çünkü hepsi kabarık dedi
adasmummy oykununanneesi bizim de yanlar kabarık ya geçen fark ettim alt dişler değil de yanlar sanki bana öyle geldi ama bilmiyorum bir an önce çıkarsa şu dişleri bizim bebeler
immmzaben Kzlar Benimkide 7 aylık oldu ama uyku muyku yok napıcaz böyle ya. Tam daldı diyorum bi ağlama krizi, gece saat başı kalkıp emmek isteme, sabahın kör vaktinde uyanma gibi gibi şeyler. Nedir bu anlayamadım
adasmummy immmzaben al bizden de o kadar bacım diş falan dicez o da yok görünürde nedenini anlayamıyoruz bi türlü bitik haldeyiz ya
cLearQueen adasmummy 7 ay 11 gunluk. Sinirlerim bozuldu artik cok mutsuzum yorgunum yasama sevincim yok ya mal gibi yasiyorun
aden_26 cLearQueen 7 ay, 11 gunluguz… İllalah ettiriyor bol bol. Bugün d Şimdiden çok yordu mesela… Uyku saatlerimiz işkence…
adasmummy cLearQueen al benden de o kadar karnı yok altı temiz gazı yok uykusu da yok yeni uyandı ama hala huysuz mızmız
adasmummy cLearQueen al benden de o kadar karnı yok altı temiz gazı yok uykusu da yok yeni uyandı ama hala huysuz mızmız
aden_26 adasmummy ban saçma geldi açıkçası çünkü uyku eğitmenleri hiç böyle demiyor.. 22.30 çok geç değil mi? 7 aylık bebek icin
adasmummy aden_26 çok geç bence de ya 9 falan dese 9.30 dese tamam da yetişkinler 10.30da uyuyo nerdeyse
adasmummy aden_26 çok geç bence de ya 9 falan dese 9.30 dese tamam da yetişkinler 22.30 da uyuyo nerdeyse