zeynepyusufaslan tgcyi biber dolması, mercimek çorbası ve caramio ama çok kısa sürdü hepsini yemem mecburmuş gibi geri yedim 😅😅😅😅
[silindi] tgcyi evet ben zaten her sene zorlanırım ama liseden beri kavurmayı her bayram ben yaparım başkasının yaptığını yiyemiyorum diye. Bakalım bu yıl nasıl olacak 🤷🏻♀️
tgcyi NazAli ben hamileligim boyunca mide bulantisi ilaci kullandim doguma kadar hemde ama sadece tavuklu patatesten tiksindim
NazAli tgcyi insan hamile kalınca sevdiği yemekler bile midesini bulandırıyor en sevdiğim yaprak sarmaydı rengini ve kokusunu aldığım an kusuyodum iki buçuk yıl oldu doğum yapalı ama hala hassasiyetim devam ediyor
mercan9 tgcyi benim öyle çok bulantılı bi hamileliğim olmadı ama yatağa girdiğim an midem bulanırdı o yüzden yatağın bi ucunda ben diğer ucunda da eşim uyurdu baya bi zorunada gidiyodu tabi 😂
Dedektifgadget tgcyi su ve yumurta 6 ay boyunca kustum son 3 4 ayda diyet yaptım 7 kilo aldım sadece hiç kahvaltı yapamiyordum
tgcyi mercan9 hahahahahhaha bende dogumdan sonra arada tiksiniyorum kocamdan beni birakip disari cikinca😂