3 aylik olucaz , eskiden gaz sorunu olmayan cocuk gecenin 3unde gaz cikarmak icin uyandi. Pit pit sesine uyandirdi resmen 😂 gaz sorunu bu aylarda gecer derlerdi bizimki simdi mi basliyo ☹️ 6.30 da once aglamali sonra gulup sebeklik yapmali basladik gune 😂