Birkizannesi123 bende v15, kayinvalidemde v10, annemde v15 submarine, arkadaşımda v12 var. Hepsini denedim en iyisi v15. Hem cekis gücü v12 ve v10 a gore cok daha iyi, hem haznesi v12 kadar minik degil. (Sürekli boşaltirim deme zaten oyle bi makine ki her seferinde koca hazne doluyo). Evde hem kedim, hem emekleyen bebegim var. V15 al derim