Birkizannesi123 Kızlar daha öncede sormuştum ama farklı birileri yazar diye tekrar açtım post, en çok hangisi tercih ediliyor V12 çok fazla çıkıyor karşıma ona sıcak bakıyorum kullananlar yorum yapabilir mi yada alacak olanlar
Meriy12 Birkizannesi123 V12 çok tercih edilen bir model ancak bütün başlıkları yok ve haznesi küçük. Serinin en iyisi ve en uygun olanı gen5. Haznesi çok büyük, çekiş gücü yüksek ve bütün başlıkları tam. 12 ili arasında 5 bin lira gibi bir rakam var. Eğer bütçeniz varsa gen5 öneririm. Yoksa 12 de gayet güzel iş görür
maygirl Birkizannesi123 bnde onceden 8 vardi ama akü sorunumjz vardi.1 hafta filan oldu sanirim 12 kullaniyorum.alirken 15 ile 12 arasnda kaldim.asiri kararsiz kaldim hemde ama bnce iyi ki 12 terch etmism
Birkizannesi123 maygirl teşekkür ederim neden iyi ki 12 yi tercih etmişsiniz 15 de basılı tutmak gerekiyormuş tetik olayı varmış o yüzden mi
redizepol1 Birkizannesi123 v15 var bende papatya kısımları hep soyuldu ve boru bağlantı yerinde bariz belli bir açıklık var. V12 de de bazı kronik sorunlar varmış
mamacita_1 Birkizannesi123 ben gen5ten çok memnunum haznesi geniş çekişi gücü çok gğzel hiçbir arıza yaşamadım tek sıkıntısı ağır olması halı süpürürken özellikle onun dışında çok memnunum
kaanasilinannesi Birkizannesi123 ben v12 kullanıyorum memnunum ama filtre temizliği yaptıktan sonra tekrar filtre temizliği uyarısı verip duruyo neden anlamadım varmi kullanan v12 bilen varmi
maygirl Birkizannesi123 hic denemedm sadece satis niktasindan baktim bi tık agirdi ve basligi gereksiz buyuk geldi.bazi alanlarda zorluk olablirdi ewim 130 m² gunde 2 kez supuruyorum kedimde var ewde hem hafif hem hazne olarak yeterli oldu.gereksiz yere kocaman agir biseyi almamism iyiki.sarjida yeterlu oldu cnku.
redizepol1 Birkizannesi123 motor arızası yapıyormuş sürekli kendi kendine duruyormuş. Şialeytvar da bununla ilgili çok fazla şikayet var. V15 de mesela o papatya kısımları hakkında çok şikayet var. Sonradan gördüm ama performansı çok iyi. Dikey süpürge tekrar alacak olsam yine dyson alırım. Philips’te kullandım. Borusu hemen kırıldı iade ettim
bianneo Birkizannesi123 v10 kullanıyorum elim ayağım resmen o olmasa yaşayamam o derece. Üstüne çok model çıkmasına rağmen gayet kullanışlı. Arkadaşımda v12 var o memnun komşumda gen5 var memnun ama biraz ağır olduğunu söylüyor