Benim bebeğim de 4 aylık oldu daha yeni . inş yavaş yavaş biter bu atak dönemi . Dışarıya çıkınca burnumuzdan getiriyor . Bebek arabasında /pusette durmak istemiyor sıkılınca başlıyor ağlamaya ve susmuyor eve gelene kadar yada arabaya binmemiz gerekiyor susması için. Bebek arabasında uyusunda bizde biraz dolaşalım diyoruz maalesef o da yok .
Dışarı çıkmak istemiyorum o yüzden. Geceleri hep 2 saatte bir uyanır mama yer uzatamadım bir türlü uyanma saatini