3.5 aylıktı başladığında asla ve asla unutulmayacak bir dönem benim için sabahları 0 uyku geceleri yarım saatte bir uyanırdı 27 haftalık oldu ve daha yeni yeni geçiyor tabii eskiye nazaran biraz daha iyi umarım çabuk atlatırsınız ne evde ne dışarıda susardı uykusu olduğu için ağlardı ama uyumazdı böyle bir döngü içerisindeydik