Merryyy canım benimde oğlum şuan 2 ay 25 günlük çok şükür kendim düzenini kurdum oğlum 2700 doğudu ilk 2 ayımızda iyicene emziriyordum doymasaydı 30cc daha mama veriyordum tabi bunu 1 buçuk saate bir yapıyordum son 25 gündür de sütüm aniden üzüntüden kesildiği için sadece mama veriyorum onuda muhakkak 2 saate veya en geç 2 buçuk saate bir 90cc veriyorum düzenli bir şekilde öyle içiyor akşam uykusuna saat 9 da geçiyor mamasını veriyorum uyutuyorum rahat gece 2 ye kadar uyuyor hiç uykusunu bozmuyorum uyandığında mamasını tekrar 90 cc veriyorum uyutuyorum sabah 6 ya kadar uyuyor gece düzenimizde böyle mama fazlasını istediği emdiği zamanlar oluyor ama vermiyorum çünkü hemen ardından kusuyor şuan çok şükür böyle çok güzel ilerliyoruz kilo kaybımızda yok şuan kilosu 6 kilo