Merryyy bizde 1.20 günlüğüz doğudığundan beri anormal içiyor anlamıyorum saatimiz yok 1 saatte 120 cc bitiriyor hemen acıkıyor bazen 2 biberon içip uyuyor asla kusmuyor geceleri hiç içmiyor gündüzleri çok içiyor ve gündiz 15 kere mama yapıyorum 2. Çocuğum ilk çocuğumda öyle değildi saati ve cc yerindeydi kızımda öyle değil 120 cc hemen bitirir asla da kusmaz bana çok anormal geliyor