sevimmm1612 ben hep geriçekilme ile korundum.bi tane oğlum var 4 yaşına gircek ama olursa da olur mantıgındayım oyüzden aşırı önemsemedim bu durumu geri çekilme ile korundum hep.tabiki biliyorum geri çekilmenin bi korunma yöntemi olmadıgını 😂olursa da fena olmaz ama olmadı şuana kdr 😂😂