biroglanannesii1 sevimmm1612 Lohusalik biter bitmez spiral taktırdım ve kondom geri çekilme ile korundum hala da öyle korunuyorum. 2,5 yıl oldu.
Feyzosumunannesi sevimmm1612 1 buçuk yıl ne cesaret ise geri çekilme ile dikkat etmeye çalıştık, aman siz öyle yapmayın korumaz her an her şey olabilir 🤪 Allahin sevdiği kuluyumuşum bsey olmadı 🙈 1 buçuk yıldırda spiral ile korunuyorum.☺️
tospikannesi_ sevimmm1612 doğum yaptıktan sonra 6.ayda regl oldum o zamana kadar kondom ile korunduk 6.ayda spiral taktırdım 2 yıldır spiralliyim çok memnunum
sevimmm1612 biroglanannesii1 spiral taktırmak can acıtıyor mu çok korkuyorum? Nerede taktırdınız özelde mi ?
Aysunnkaya sevimmm1612 sağlık ocağına gidip ebe yapıyo adet olmuştum o gün gidip yaptırdım mesela ayın 5 i diyelim diğer ayın beşinde gene aşı oluyorum
Aysunnkaya sevimmm1612 sağlık ocağına gidip ebe yapıyo adet olmuştum o gün gidip yaptırdım mesela ayın 5 i diyelim diğer ayın beşinde gene aşı oluyorum
sevimmm1612 Feyzosumunannesi iyi cesaret etmişsiniz. Bende spiral taktırmak düşünüyorum ama korkuyorum ve nerede taktıracağıma karar veremiyorum. Özel / devlet hastanesi vs.
biroglanannesii1 sevimmm1612 Türkiye’de değilim canım hastane olarak yorum yapamam ama çok bir agri yok benim belime biraz regli agrisi yaşıyor gibi bir ağrı girdi o kadar. Kendinizi kasmazsanız 2 dk da bitiyor.
Feyzosumunannesi sevimmm1612 Ben devlette taktırdım. Korkudan taktıramıyordum bir cesaret gittim iyiki gitmişim.