durubahar valla kuru kayısı dut kurusu felan yiyorum hoşafını yapıyorum balkabağı tatlısı yapıp üstüne tahin ceviz döküyordum… birde 3 öğün beslenip ara öğünler yapıyordum ve bol bol su içiyordum.. halada öyle yapıyorum.. ama dediğim gibi bebeğinizin alerjisi varsa ve diyet yapmazsanız sütünüz yaramaz bu arada ben diyetisyen ile ilerledim zorlanmadım mesela badem sütüne yeşil biber ile yoğurt mayalıyordum yiyordum