Sütünüz var ise mamaya hiç bulaşmayın tadı gerçekten berbat.. benim kızım beni 2 aylıkken bıraktı emmeyi alerjiden.. ama ben diyetimi yaptım ve sağımla besledim.. 6ay 7 günlük olduk ve çok şükür alerjimiz geçti.. benim kızım mamayı neler denememe rağmen kabul etmedi benim tek çarem sütümdü ve diyet yaptım.. kilo kaybımız olmadı kilosunu düzenli aldı yeterki siz isteyin.. paketli gıdalar tüketmedim her şeyin içeriğine bakarak tükettim.. alerjisi varsada geçiyor emin olun.. sadece siz istikrarlı olun.. bu arada süt ürünleri yada başka bir alerjen vücuttan 15 günde anca arınıyor.. alerjiden gaz ıkınma ah ah neler çekmiştik farkedene kadar.. ve raporlu mamayı alerji için alerji çocuk doktoru yazıyor.. ayrıca alerjik bebeklerdr doktorlar ek gıdaya erken başlatıyorlar tabi muayene ederek kafasını dik tutup oturabiliyorsa falan filan