Muallaaa ipekkusunannesi bizimde başımıza geldi bende çok korkmuştum üzerinden bir buçuk yıl geçti nerdeyse bişey olmadı şimdilik
ipekkusunannesi Aklimideliricem ayy allah korumuş. Bizim sadece bağ kopmuş kanama çok sürmedi allahtan yazdığınız için teşekkür ederim🤍
durubebek_ ipekkusunannesi olabilir demek ki acısı yok zaten acısa yemezdi kendide hemen iyileşir korkma inşallah