Bugün emeklerken yüzünün üstüne düştü 4-5 dakika kanadı. Zorla baktım dudak bağı yırtılmış doktorumuzu aradık hastaneye gittik bakıldı. Hiçbirley yapamayız dediler derin ama çok derin değil müdahale edilmez bikaç gün sert bişey yedirmeyin dediler. Benim içim çok rahat etmedi niye bilmiyorum. Bu durumu yaşayan bilgisi olan var mı kendi kendine düzelir mi estetiksel ya da sağlıksal bir soruna yol açar mı. Ne kadar sürede iyileşir. Bildiklerinizi paylaşırsanız çok mutlu olurum