061606 beslenme tarzınız önemli bana doktorum tavsiye etti ama sana gerek de yok dedi tokluk şekerime baktı sonuca göre yapalım dedi. Temiz çıktı yaptırmadı. Ama her hastasına yaptırıyor normalde benim beslenme tarzımı bildiği için istemedi.
Beslenme tarzım da şöyle bizim evimizde şeker yok, beyaz un yok, ekmek ya ekşi mayalı ya tam buğdaylı oluyor, tavuk yemeyiz çoğu şeyi organik falan alırız. Abır cubur zaten yok gazlı içecek yok bunu kendisi bildiği ve beni tanıdığı için istemedi