061606 gebelik şekerinde erken doğum riski var. Benim bebeğimin gelişimi ilerideydi, şeker yüklemesi yaptırdım. Her kontrolde de doktorum tekrar tekrar sordu, şeker yüklemesi yapıldı değil mi sana diye. Çok şükür bende bir sorun çıkmadı. Doktorum da prof bu arada, epey de bilgili biridir. Kendi görüş ve düşüncelerimiz elbette var, olmalı, saygı duyarım ama kendi doğrularını bebeğe dayatıp bebeğinin hayatını riske atanları anlamıyorum.