Dorukmommss gulnazaslan şuan yaptı bakalım her gün bir kere yapsa yeter hiç yapmazsa dediklerini deneyeceğim teşekkürler🌸
sinems60 Dorukmommss benimde 4. Aya girdik başladı aile hekimi lavman vermişti onunla yaptı doktora gittim metsil verdi bende ne yapıcağımı bilmiyorum 25 gündür böyle gazını iyi çıkarıyor ama
Dorukmommss sinems60 yani günde hiç yoktan bir kere yapıyor oda benim yardımımla. İlaç kullanmadım çünkü bu aylarda kaka da azlık görülebiliyormuş.kabız diyemiyorum çünkü ilk yaparken katı şekilde ama devamı sulu geliyor anlayamadım tam olarak