Kızlar bebeğim yaklaşık 15 gündür kabız yani devamlı olarak bezinde kaka görmüyorum ıkındığı zaman altını açıyorum bacaklarıyla oynayıp ben yaptırıyorum onun haricinde eskisi gibi kendiliğinden yapmıyor zeytin yağı verdim çok az onunla birlikte yaptı ama kendiliğinden ne zaman yapar normal mi bu aylar da? Bu arada (sadece mama alıyor)