[silindi] gittik canım doktor baktı dedi dikislik pansumanljk bişey yok ama travmatik bir şey var mı diye cerrahi bolumune gidin isterseniz ama benim gördüğüm kadarıyla yok dedi kapanır zaten iz kalmaz dedi krem de isteyince.. tomografiye sokmak istemiyorum bir ay önce girdi daha sürekli radyasyon etkiler diye istemedim doktor şüpheli yaklassaydi goturucektim ama doktor geçer dedi eve geldim izlemliyorum