birmeleginannesi45 aynı böyle ve aynı yerde yaram oldu hamileydim kapı yarım açık kalmış birden çıkarken kafamı kapıya çarptım gözümün üstü kapının o ince olan yerine çarptı aklım gitti. Devlete gittim hiçbir şey yapmadılar bakmadılar bile karnına gelmemiş bir şey olmaz dediler sağlık ocağı pansuman yapmıştı ama o yapıştırıcı bantları önermişti. Özele gittim onlar yapıştırdı. Belli belirsiz bir iz kaldı ama iz kalmaması için de bir uğraşım olmadı. O yüzden korkmayın. Gitseniz tabi en iyisi ama gidecek durumunuz yoksa yarayı mikrop kalmayacak şekilde temizleyin. Ve üzerine küçük bir parça gazlı bezle bantlayın gidene kadar