sinemmm90 Kızlar sizler doğumdan ne ladr sonra adet oldunuz ben doğum yapalı 4 ay 2 gün oldu hala olmadim
organikirmik sinemmm90 40′ım çıktığında adet gibi bi şey oldum doktor halk arasında 40 adeti diye bi şey vardır demişti. Adetten sayılıyor mu bilmem. Sonrasında normal adetimi oldum 5 ayda 3 kez adet oldum yani
Elfgrn sinemmm90 18 ay sonra oldum. 2 yaşa kadar aktif emzirme varsa normal kabul ediyorum demişti doktorum. Normalde 1 yil adet olmamak veya düzensiz olmak normal ama aktif emzirmelerde 2 yıla kadar uzayabilir demişti.
sinemmm90 organikirmik 3 gündür aynı adet olacakmisin gibi kasiklarim belim ağrıyor sonra hiç bişey olmuyo
2_oglanannesi sinemmm90 organikirmik bende aynı böyle oldum 3 ay 25 günlüğüz hala olmadım. Karnımda şişlikte var rahatsız ediyor
sinemmm90 Elfgrn Ya ben bu sefer tereddütte kaliyorym aceba hamilemiyim diye korkuyorum çok sor bı doğumum olduğu için istemiyorum bidaha
Elfgrn sinemmm90 Korunduğunuza emin olun gerisini salın. Mümkünse hatta birden fazla korunma yöntemi tercih edin.
sinemmm90 Çok afedersiniz prezervatif ile korunuyoruz 3 gün sonra aşıya götürecem bebeği o zmn hapta isteyecegim doktordan
hasan033 Kırkım çıktı lohusalık bittikden sonra adet oldum ama kişiden kişiye ve hormonlardan değişiyo
rabbenahepbana sinemmm90 kırkım çıktığı gibi oldum şuan doğum yapalı 2 ay 9 gün oldu tekrar adet oldum anlamadım bişey
uykuseveruykusuzanne sinemmm90 ben bebeğim 5 aylık olduğunda olmuştum ama 1 sene bile olmayan olabiliyormuş diye duymuştum
mavisss718 sinemmm90 ben 7 ay sonra oldum yani yeni ⅘ gün sürdü çok az oldum 1 yıl normal sayılıyormuş. Süt çekermiş