mamado kubusss bebeğim daha çok küçük, 5. Ayında. Bugünleri tekrar yaşamaya cesaret edebilirsem belki düşünürüm 😂
ebru3457 kubusss yanlış anlamayın merak ettiğim için soruyorum ilkinde kaç yaşındaydınız yada ilk bebeğin kaç yaşında
kubusss ebru3457 30da doğurdum canım 4 yaşında şuan kızım. bunu da isteyerek planlı şekilde yaptık ama dediğim gibi yaş olarak kendimi çocuk doğurmak için büyük hissediyorum :))
BuzluKahve kubusss benim ilki ergenlikte olduğu için ikinci daha kolay😂 Bu yaşlarda artık botox ve profesyonel cilt bakımı yardımıyla cildim kaymak gibi valla😅 Ama veremediğim 10 kilom hep benimle
kubusss BuzluKahve ahahaha yemin ederim bebeğim doğsun bir yaşına gelsin ilk işim gençlik aşısı botox cilt bakımı diyetisyen saç boyama ve bilimum bakım için birşeyler 😀 bakımlı ve kendimi seven bir insanım sanırım biraz da ondan zor geldi başa saracak olması düzenli botox yaptırıyordum çünkü. sen kaç yasındasın
ebru3457 kubusss bence doya doya yaşadıysanız gençliğinizi yaşınız geç değil erken yaşta doğum yapıp keşke demektense
AslanKadini_ kubusss elbette canım 50 e kadar yolu var gençliğin bence 😁 Allah sağlık sihhat versin de
kubusss AslanKadini_ o zaman iki bebişi büyütüp dolgu boyox gençlik aşıları spor ve yurt dısı seyehatlari hayaliyle uyuyayım😀
Emias kubusss millet 40′ında doğuruyor. Bence biraz psikolojik bu durum. Artık eskisi gibi değil ki. Çamaşırı, bulaşığı, evi sil süpür işini makineler yapıyor. Eskiler ne şartlarda kaç çocuk büyütüyormuş. Büyütürsünüz, güzel düşünün güzel olsun. 🌼