kubusss bence yaşın geç olması daha iyi bir şey, gençken daha sinirli ve sabırsız bir insandım yaş ile insana bir olgunluk geliyor, iyi ki çok erken yapmamisim, daha deneyimli oluyorsun. Gençken yapmış olsaydım bir şeyleri kacirdigim için üzülürdüm çünkü arkadaşların okurken gezerken evde durmak bence daha kötü