minikmisimben umaytoom daha iyi o zaman ara ara deneyin derim tek seferde bırakmasından sa uyku sersemi büyüğü verseniz belki anlamaz
Mlsyhn 8.5 aylik sadece uyuturken emzik tutan bir bebek onuda zor alistirdik zaten 6 12 emzik aldik fakat tutmuyor ittiriyo eliyle atiyo kucuguyle devam🥲 agliyo diye sanirim kolayimada geliyor digerini cok ustelemedim arada deniyorum🫠
aselkussum umaytoom normalde emzige bile çok geç alıştı 4 buçuk aydan sonra tuttu çok sevindim yani tutmasına çok zorluyordu uyku geçişinde falan. Az daha büyürse tekrar denerim çünkü kızım minyon Küçük bı bebek gerçekten büyük geliyo olabilir